Powered By Blogger

Monday, April 19, 2010

FINAL menghampiri diri!!!!!!!!!!!

kepada semua.....
aku da lama gle x update blog ni.....
busy gler....
aku sampai xde masa nak tgk blog ni......
skrang ni plak duk busy utk paper final......
dapat la curik masa skit2 utk update.......
FINAL!!!!!!!!
tidak...... aku da ready ke blum ni......

aku da mle risau ble aku rasa macam aku x blaja pape pun lagi.....
aku not even start anything.....
mcm ne la aku nak hadapi the biggest challage in university......
aku xtau la....
dengan masalah2 dalaman yang timbul....
aku xtau la ble aku nak mintk maaf dgn seua org.....
aku ni da la banyk wat salah kat org......
aku ada kawan n ktwng da lama gler gaduh....
dari pertengahan sem smpi la nak final ni.....
aku pun da x ingt da gaduh psal pe....
aku ni plak jenis ego besar badan aku.....
ssah nak mintak maaf dgn org.......
tapi sampai bila aku dgn dia nak macam ni je......
aku harap sgt yang satu ari nt dia dapat maafkan aku.....
aku bukan nye ape....
xnak buat musuh kat muka bumi allah yang sementara ni....
klu bleh nak kawan dgn semua org.......


hidup pun bkn nye lama.....
mati pun sekali je.....
hmmmm.....
hope utk final kali ni aku dapat wat yang terbaik n cuba utk naikkan pointer aku....
aku da janji dgn parent aku utk banggakan dorang.....
sme2 la kite berdoa untk kejayaan....
menuju ke arah kecermerlangan......
FINAL, HeRe i ComE!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment