Powered By Blogger

Tuesday, February 16, 2010

16/2/2010 - huhu... aku da lama gler x updated blog ni... aku x updated pun sbb xde org pun nak tgk.... aku syok sendri je ni.... aku pu n bru je blik dari kampung aku kat kota tinggi johor.. penat die x payah citer la.... mmg penat ya amat sgt... bleh plak time nak blik tadi traffic jam kat highway senawang sampai ke bangi.... 4 jam sangkut beb... penat giler... masa aku drive tadi, bru aku sedar yang perangai2 pemandu di malaysia n singapore...
Semua orang bawak kete kelam kabut.. macam da nak roboh tempat yang dia nak pegi tu... yang menyebab kan semua orng jam berjam2 tu cbb perangai pemandu2 yang nak cepat tu la....
Aku pun x faham nape dorang nak sgt bwk kete laju2.. ingt jalan raya tu tmpt lumba kete ke???
klu da x tahan nak race sgt, pegi je booking litar sepang 2.... mcm da x de otak semua orang2 nie...
aku ckp ni bkn maksud nye aku ni bawak kete baik sgt tapi at least aku x de la bawak kete macam pelesit... ni blum cite yang bwak kete x kena pada lorong...
HAISH!!!!! apa nak jadi dgn dorang ni... malaysia da berjuta2 kluar kan duit untk besarkan jalan, tapi ada lagi yang guna lorong kecemasan untk potong barisan... apa la yang dorang fikir...
nasib baik time mcm ni polis ada wat OPS SIKAP.. kurang la jgk org pki lorong tu...dgn accident nye lagi... aku btul2 x faham dgn manusia skrng ni... da x sayang nyawa sendiri ke??? aku bukan nye apa, kadang2 aku jadi geram dgn sikap pemandu2 dkt malaysia ni... aku rasa dorng ni x tkut undng2 kot... aku rasa cukup la celoteh aku kali ni... bila2 masa klu aku larat, aku post lagi... penat aku x hlng lagi ni.....

1 comment:

Mizzi Ifwat said...

Kate blog baru... mestilah x de yang nk tgk... tp kne la cari org.... Kena la rajin jd follower blog orang lain... nnti bru la ade yang nk tgk n follow blog kite...

Cakap pasal traffic jam ni, bese la tu... Kate cuti raye... tak syok la cuti raye tanpa traffic jam...

tahu la anak polis,
abis undang2 n OPS SIKAP sume kuar dalam ni...
Anyway, memang terbaik la kritikan ko terhadap pemandu Malaysia n SIngapore...

Post a Comment