Powered By Blogger

Wednesday, February 17, 2010

Kenangan

KENANGAN!!!!
apa yang ada pada kenangan???
dari kenangan datang nye pengalaman...
x kire la pengalaman baik ke, buruk ke, lama ke, sekejap ke...
setiap kenangan membawa erti masing2...

ada ke kenangan yang menjadi kan kita ni manusia yang lebih baik???
atau
kenangan cuma untuk kita kenang dan terus kita lupakan untuk selama2nye???

cbe kita bayangkan hidup tanpa kenangan......
x ubah seperti boneka di pentas persembahan...
hanya melakon kan watak tapi x memahami apa yang sedang berlaku...
aku pernah bertanya bapa kepada orang tua ku, apa maksud kenangan bagi dirinye, lalu dia menjawab....
" terpulang pada tuan punya badan"

jadi, aku pun cuba merenung kata2 itu...
aku tidak memahami..
mungkin fikiran ku yang belum matang menghalang aku....
cukup la coretan aku untk kali ini..
sekian...

No comments:

Post a Comment